piątek, 26 maja 2017

Praca na konkurs - Indie

Mój naszyjnik w konkursie Kalendarz Royal Stone 


Duży, zdobiony naszyjnik ( indyjski "haar"),
który ma pełnić rolę amuletu i talizmanu,
przynosząc szczęście i zapewniać zdrowie. 
Jednocześnie ma odciągać uwagę od twarzy,
by udaremnić rzucenie uroku (indyjskie wierzenia).
Jest także jednym z szesnastu rzeczy,
które powinna mieć indyjska panna młoda :) 

Gdyby ktoś chciałby oddać głos na mój naszyjnik w albumie konkursowym Royal Stone na FB, wystarczy kliknąć TUTAJ i przeniesiecie się we właściwe miejsce :) 

Z góry dziękuję za oddane głosy na mój naszyjnik :)

Zachęcam też do obejrzenia albumu konkursowego - piękne prace. Warto zobaczyć :) 



6 komentarzy:

  1. Very lovely beautiful work just gorgeous work you will win :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik, widziałam już w albumie konkursowym. Świetny pomysł i piękne wykonanie. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik jest po prostu prześliczny. Obejrzałam album - piękne prace.
    Trzymam kiuki za konkurs !!!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarze, miłe słowa i pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń